Kontakt Os Uforpligtende

3056 9097 + [email protected]

14 + 5 =

Eksperter i søgemaskineoptimering (SEO) til webshops og hjemmesider

Udnytter I hele potentialet af jeres hjemmeside? Er I synlige på alle de søgeord jeres målgruppe anvender i Google? tilgodeser I jeres målgruppes hensigt? Er I ordentligt gearet til, at nå jeres strategiske målsætning online?

Vi sørger for, at I kan, svare et overbevisende ja til alle disse spørgsmål. Vi optimerer og markedsfører jeres hjemmeside/webshop med udgangspunkt i bedste praksis i søgemaskineoptimering (SEO), så det kan mærkes på bundlinjen.

 

  • I vil få en markant stigning i relevant Google trafik.
  • I vil blive i stand til, at tiltrække og fastholde endnu flere kunder.
  • I vil få en langtidssikret resultatorienteret løsning der varer ved.

 

Gennem samarbejdet med Awoke opnåede vi på ganske kort tid en markant stigning i trafik og synlighed i søgeresultaterne, hvilket sikrede os positive målbare resultater. Jeg vil til enhver tid anbefale andre at gøre brug af Awoke som samarbejdspartner.

 

Henriette R. Lassen

Direktør, Jobzonen

På 3 måneder fik Jobzonen.dk

%

Større Synlighed i Google

%

Flere top 1 placeringer i Google

%

Vækst i organisk trafik

%

Konverteringsrate

Skal vi også give dig strategisk succes med SEO?

Ja tak, jeg vil gerne høre mere.

Resultater skabt for BingoSjov

 

%

Større Synlighed i Google

Flere top 3 placeringer i Google

%

Flere kunder

%

Stigning i Google trafik

Holistisk SEO

Med en holistisk tilgang til arbejdet med SEO, udvikler vi løsninger, der tilgodeser hele jeres strategi og dennes målsætninger samt KPI'er. For vi ved, at SEO har udviklet sig til en disciplin, der bør anvendes bredt i hele virksomheden.

Vi tilbyder:

✔  Undervisning 
✔  Kursus
✔  Vejledning og Rådgivning
✔  Konsulentydelser

blå knap kontakt

 

søgeresultat dummy

De tre SEO-søjler

Vores tilgang til det holistiske arbejde med strategisk SEO, deler vi op i tre søjler; Den tekniske søjle, On-page søjlen og Marketing optimerings søjlen. Disse er ikke enkelt stående men overlapper, støtter og udfordrer hinanden. Alle har det formål, at sørge for, at din hjemmeside/webshop lever op til din målgruppes og Googles krav.

Den tekniske søjle

Den tekniske søjle inden for vores arbejde med SEO beskæftiger sig med, at identificere, reparere, tilføje eller fjerne forhindringer for Googles forståelse for hjemmesiden.

Denne tager derfor sit udgangspunkt i at forbedre den bagvedliggende kode, udbedre duplikeret indhold og optimere på den nuværende hjemmesides arkitektur.

Vi går således ind og arbejder med:

  • søgerobotternes evne til at gennemgå og forstå alt koden på hjemmesiden.
  • Identificering og udbredelse af duplikeret indhold (f.eks. i tekst, H-tags, meta-beskrivelser og title-tags.
  • Analyse og optimering til mobil.
  • Hastighedsoptimering.
  • Optimering af URL-struktur.
  • Implementering af SSL-certifikater.
  • Optimering af den horisontale og vertikale interne linkstruktur.
  • Identificering og tilføjelser til <head>-koden.
  • Udbedring af kode til tekst ratio.
  • at hjemmesiden lever op til Googles webmasterguidelines.
  • at koden lever op til W3C-standarder.
teknisk søjle skærm
on-page heat map awoke

On-page søjlen

On-page søjlen arbejder vi med at din hjemmeside lever op til de forventninger, krav og behov din målgruppe har. Dertil kommer også tilgodeseelse af, at skabe en hjemmeside der er sikret mod ændringer i Googles algoritme.

Vi arbejder således med at optimere på det grafiske udtryk, indhold og hensigt. Dette går at hver enkelt side, på din hjemmeside, bliver optimeret til at tilgodese både din målgruppe men også din strategiske målsætning.

Vi går således ind og arbejder med:

  • Målgruppeanalyse
  • Søgeordsanalyse
  • Hensigtsoptimering
  • Identificering og udbredelse/fjernelse af tyndt indhold
  • Øge brugeroplevelsen gennem sessionsoptagelse, heat maps og A/B split testing.
  • Øge andelen af trust-signaler herunder engagement, fastholdelse, sociale delinger og link earning.
  • Øge andelen af vertikalt indhold (billeder, local, nyheder, video mv.)
  • Udbedrelse af duplikeret indhold
  • Fjernelse af skjult indhold samt keywordstuffing

 

Marketing optimerings-søjlen

I marketing optimerings-søjlen går vi ind og arbejder med alle de signaler forbundet med traditionelle marketingaktiviteter. Der handler således her om, at tiltrække kunder og fastholde dem.

Hvilket gøres ved at fokusere på at producere indhold, tiltrække links og optimere på den nuværende linkprofil. Det er derfor nødvendigt at gå i dybden med:

  • Producere indhold der engagere, motiverer og tiltrækker opmærksomhed.
  • Øge andelen af kvalitetslinks.
  • Fra sortere skadelige links (købte links, spamlinks, splogs)
  • Tage hånd om at opbygge et positivt omdømme, gennem tillidsskabende tiltag.
  • Fokusere på Content Marketing både på egen hjemmeside men også på eksterne.

 

blå knap kontakt

SALE-modellen™ sikrer successen i samarbejdet

SALE-modellen™ anvendes til at danne grundlaget for succesfuld implementering af SEO. Denne model er udviklet for at sikre konsistens i de resultater vi producerer. Hvilket sikrer en holistisk dybdegående tilgang til løsningen af en hvilken somhelst problemstilling.

Denne model består af en løbende sekvens af faser, der alle indeholder specifikke opgaver, der skal løses for at bevæge sig videre i det cirkulære flow. Faserne er Strategy, Analysis, Leverage og Evaluation.

SAVE-modellen

Fortæl os om dine udfordringer

Fortæl os om dine udfordringer og vi tager kontakt til dig gratis og uforpligtende. Du er også meget velkommen til, at give os et ring.

Telefon: 3056 9097
Email: [email protected]

Cloud Valley
Njalsgade 25B
2300 KBH S
Danmark
CVR. 32964435

 

Artikler om SEO (Søgemaskineoptimering)

På vores blog om SEO (søgemaskineoptimering) kan du finde guides og holde dig opdateret på den nyeste udvikling.

4 tips til hvordan du bør måle på søgemaskineoptimering (SEO)

Søgemasineoptimering er en aktivitet der kan skabe store resultater for alle former for virksomheder, men også noget mange kaster en masse tid og ressoucer i uden at vide hvordan de måler på resultater. I denne artikel finder du fire nemme tip,s til hvordan du måler hvad virker med søgemaskineoptimering. Det første og vigtigste er (…)

læs mere

De 10 vigtigste SEO opgaver til din hjemmeside i 2015

Har du kun tid til at prioritere 10 SEO opgaver på dit website i 2015 bør disse være dem du prioriterer først. At optimere på sit website er med til at sørge for at du får mest værdi ud af den energi du investerer i din markedsføring. Læs hele artiklen her.

læs mere

Pin It on Pinterest

mautic is open source marketing automation